Temos Žymėti visasAtžymėti visus

LR Ambasada Kopenhagoje skelbia konkursą sekretorės/-iaus pareigoms užimti

Sukurta 2018.06.26 / Atnaujinta 2018.06.27 11:27
    LR Ambasada Kopenhagoje skelbia konkursą sekretorės/-iaus pareigoms užimti

    Reikalavimai:

    Labai gerai mokėti lietuvių ir gerai danų bei anglų kalbas

    Mokėti dirbti kompiuteriu, ypač Outlook (el.p., kalendorius), MS Word, Excel, Powerpoint

    Turėti universitetinį arba jam prilygintą aukštąjį išsilavinimą

    Pagrindinės funkcijos :

    • Ambasados korespondencijos ir archyvų tvarkymas: raštvedyba, pašto, elektroninių dokumentų, el. laiškų registravimas, laiškų, notų ir kitų dokumentų projektų ruošimas, dokumentų siuntimas
    • Ambasados komunikacijos valdymas: atsakyti į telefono skambučius, atsakyti į paklausimus, organizuoti pokalbius
    • Ambasadoriaus dienotvarkės ir kalendoriaus sudarymas, susitikimų organizavimas, svečių ir lankytojų priėmimas
    • Ambasados kontaktų duomenų administravimas ir valdymas
    • Raštų danų kalba rengimas, dokumentų vertimas iš/į danų kalbą
    • Renginių ir vizitų organizavimas
    • Kitų užduočių pagal poreikį vykdymas

    Privalumai:

    • Gebėjimas organizuoti savo darbą ir dirbti komandoje
    • Panašaus darbo patirtis, išsilavinimas biuro administravimo srityje
    • Lietuvos raštvedybos ir dokumentų rengimo taisyklių išmanymas
    • Diplomatinio protokolo taisyklių žinojimas
    • Esant reikalui pasirengimas dirbti vakarais ir savaitgaliais

    Papildoma informacija:

    • Su atranką laimėjusiu kandidatu bus sudaroma terminuota darbo sutartis
    • Įdarbinimas priklausys nuo saugumo patikrinimo ir leidimo išdavimo

    Gyvenimo aprašymą bei motyvacinį laišką prašome siųsti el. pašto adresu: [email protected] iki 2018 m. liepos mėn. 9 d.

    Kontaktas informacijai: Diana, +45 39 45 22 75

     

     

     

     

     

     

    Naujienlaiškio prenumerata